Vattkoppor?!

Jag tror mitt lilla hjärtegryn har fått vattkoppor, när jag kom hem från jobbet idag såg jag två röda prickar på kinden. Frågade Per om hon gjort illa sig men de hade hon inte.. när jag senare ska byta kläder på henne upptäcker jag massor med röda prickar på mage armar och rygg, de måste bara ha poppat upp :-( Stackars liten, men skönt att få de bortgjort.
Har också klippt lilla donnan idag, de gick riktigt hyffsat pga att pappan i huset underhöll henne :-)









Imorgon ska jag och sambon fara till Luleå och shoppa lite medans våran sjukling får vara med farmor och farfar. Hoppas jag hittar lite kläder imorgon, e i stor behov :-)
Ha en bra kväll och alla som är på stadsfesten HA DE SÅ KUL!!! Ska nog se lite av Ledins konsert på teven :-)

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0