Update..

Rebeckas vattkoppor har börjat torka, så skönt :-) tyvärr har hon kliat sönder vissa, men ingen i ansiktet. Jag jobbar min sista vecka till veckan, sedan är de semester i 4 veckor *jihooo* känns jätteskönt och behövligt :-) Idag har jag jobbat, Rebecka fick följa med och fika på tuvan med mitt jobb, samt Brittan´s dotter Sheela. De va riktigt trevligt, Rebban fick leka av sig med Sheela, hon hade de supertrevligt. Tack Sheela för att du skötte om Rebban :-) Tyvärr tog jag inga kort.
Ikväll har jag städat och städat, inge roligt men väldigt behövligt.. fick lite städ hjälp av lilltjejen.









Nu ska jag krypa upp i soffan med ett vinglas och en go bok :-) de lät väl inte dumt?! Imorgon ska jag och Per på bröllop, Sara och Anton gifter sig i Byske kyrka, ska bli riktigt roligt, älskar att gå på bröllopp. Tyvärr kan vi inte fara på festen på kvällen, fick ingen barnvakt  :-( men sånt e livet, får iallafall se dem i kyrkan. Hoppas ni alla får en underbar helg!!
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0