Semester!!!

Äntligen har jag semester, känns riktigt skönt. :-) Jag slutade redan i onsdags :-) Har hunnit med grillfest med jobbet, grillfest men kompisar och en tripp till Piteå :-) Nu e de bara att hoppas att de fina vädret stannar!!!
Förra helgen var vi som sagt på bröllop, de va sååå vackra.. hoppas de gillade våran present :-)

 Visst va de fina?!

Usch va med om en jätteotäck grej idag, just innan vi skulle bege oss till Piteå så ramlar Rebban och faller pladask på ansiktet med tutten i munnen, trodde inte att de tog så hårt men när jag plockade upp lillhjärtat forsade det blod ur hennes näsa :-( hon har fått ett ordentligt jack mellan näsborrarna, hoppas de tar ihop sig fint. Men usch va ont de gör i hjärtat när ens barn gör illa sig, huvva!! Här nedan kommer en bild på henne när hon slocknat i min famn och jag väntar på att få prata med sjukvårds rådgivningen.



Annars har våran början på semestern varit underbar. Här kommer lite bilder från idag och några på Rebban.

















 Monkan & Rebban!!

Nu ska jag mysa i soffan och ta de lugnt!! Sköt om er!!
KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh lilltjejen =( kom till moster så ska jag krama =D

2009-07-18 @ 22:05:13
Postat av: Linda

Hej!!! Skulle vara jätte kul att träffas!!! Känns bara som att de sista två veckorna av semester är fullbokade redan... :( att de alltid ska vara så under semestern :) Vi ska bo i stugan hela nästa vecka så om ni ska till bygdsiljum nått så hör av er kanske vi hinner träffas!!! Hur länge har ni semester??? Är allt bara bra? Såg att Rebecka inte haft de så kul :( Vi kan väl höras av!!! Kramar från oss!!!

2009-07-25 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0