Regn, regn, regn...

Nu har min första semestervecka gått och solen har lyst med sin frånvaro :-( hoppad de blir bättre till veckan... Förra söndagen var vi och hälsade på Linnea, Jimmy, Nova & Izabelle, oj så fint de fått i sitt hus. Nova och Rebban badade för fulla muggar, en riktigt underbar söndag måste jag säga.

 Nova

 Coola Iza

 Flickorna i poolen









 Fick värma sig i i badkaret sedan :-)

 Rebban och favvo gosedjuret "maui" :-)

I veckan har de inte hänt sådär jättemycket, de har ju mest regnat så jag har bakat bullar och städat, roligt va?!!! :-) Sedan har vi hunnit måla grunden på huset, den blev svart och väldigt bra :-)
I fredags for sambon i väg med några killkompisar och fiskade så jag har varit själv hela helgen, tror de kommer hem ikväll någon gång. Men de har gått riktigt bra att vara hemma själv, i fredags hade jag och Rebban myskväll bara vi två.. riktigt skönt. I går var Monkan och barnen här och åt middag med oss, de va behövligt för Rebban att få några kompisar som kom och hälsade på :-) En gammal kompis, Mattias, kom också och hälsade på och alla barnen blev ju såå glada när de fick se hans underbart söta hund Della :-)

 Man kan inte tro att de e sommar när jag och Rebban va ute å lekte igår :-)



 Rebban efter kladdkake ätning :-)

 Grabbarna grus..

 Tim och Rebban

 Mammorna :-)

Idag hade jag hoppas på sol men regnet är här fortfarande, blir nog att fara till Kåge och äta middag med Monkan och vänta in våra kära karlar :-) Nu ska jag snöra in Rebban i duschen, ha en bra dag allihopa!! Ta hand om er!!!
KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0