Update...

Nytt år!!! 2009, nu ska man lära sig att de är en nia istället för en åtta :-) Nyårsafton var alldeles perfekt. Vi åt god mat och surrade massor, tolvslaget skålades in med Jan Malmsjö. Lillan sov igenom sitt första nyår, trodde hon skulle vakna och bli rädd för smällarna med de märkte hon inte av :-)

 Den vackra buketten vi gav till värdparet

         

 Jag och Rebban.

Vi tackade för oss vid 01.30, men lillan var ju lix vaken så vi for förbi farfar´s, som var i Ersmark på partaj, och önskade gott nytt år. Fick mig i säng ca 04.00, och de kändes dagen efter. Men de var en underbart trevlig kväll. Tack så mycket allesammans.




Nyårsdagen var vi och uppvaktade Rebbans farfar som fyllde år. Där hemma lärde sig lillan något nytt igen, nu har hon börjat gå när man håller henne i händerna :-) Samt upptäckte vi att hon har en liten tandsing på G, en vass liten rackare :-)

   Rebban med sin nya vattenflaska

Idag har vi mest städat och fejat, jag inne och sambon i garaget. :-) Jag har redan städat bort all jul, visst är de lite hemskt?! Men de är faktiskt väldigt skönt att få bort julen när de nya året kommit :-) Hoppas ni alla har haft lika härliga dagar som jag. Nu ska jag krypa ner i sängen. Ha de underbart!!!
KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott nytt år! Vilken fantastiskt vacker bukett! Knutte sov sig också igenom nyåret, jag trodde också att han skulle vakna av raketerna men icket! Däremot vaknade han då vi kom hem vid 2-tiden och sen var han vaken till 4.. puh. Man är inte van att vara uppe och nattuggla längre :-) Skönt att få städa bort julen! Det blir nog morgondagens projekt

2009-01-05 @ 15:13:09
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0