Nu var de längesen :-)

Har inte skrivit på ett tag, här hemma flyter allting på som vanligt. Min kära dotter har fått 2 tänder nu, hon är sååå söt :-)
Bildbevis kommer :-)
Helgen som varit har vi myst och bakat bullar, 320st :-) Fredagen var de meningen att vi skulle besöka min kusin och hennes familj, men lilla Wilgot åkte på magsjuka :-( , så de blev en mysig hemmakväll istället. Lördagen blev de bullbak för fulla muggar, Monkan, Malin och jag bakade bullar på 3 liter mjök, gissa om vi va less :-) Självklart va lillan med på ett hörn. Gissa vad klanten Stina lyckades med?! Bränna mig i pannan av alla ställen :-) Rött och fint blev de :-)



 Söndagen kom Rebban´s farmor och farfar och uppvaktade sambon min. Han fyller ju hela 27 år idag,
♥♥♥STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA SAMBO OCH PAPPA!! :-)  ♥♥♥

 Monkan och Pelle

 En av sambon´s ondaste dagar : )

 Jag och sambon x antal år sedan.

 Mina två älsklingar

Idag har Rebban´s mormor och morfar varit här på dagen och uppvaktat Per och sedan ikväll var Monkan med familj förbi med paket, tydligen hade han varit riktigt snäll :-)

 Fotopose



 Rebecka och Tim




Har också köpt nya lampor till vardagsrummet, de blev jättefint och jag blev jättenöjd :-)

 Inte världens bästa bild, men :-)

Nä, nu ska jag slappa en stund i soffan innan sängen kallar!! Ha de bra!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Peder

Bullarna smakade superb, tack tack. Snyggt brännmärke förresten, det syns "knappt". Hehe Krama lilla Rebban

2009-01-27 @ 00:35:17
Postat av: Emma

Vilken cool dress Rebecka hade på sig :-) Och vad fint det blev i vardagsrummet



Gud vad duktiga ni var med bullarna, jisses vad många ni bakade! Kanske man får komma och smaka?



Härligt med tänderna, det är så sött då dom just fått de första små tänderna. Knut håller på att få massor av tänder. Här kring årsskiftet fick han alla 4 hörntänderna ungefär samtidigt, och nu kommer några fler tänder. Tror han har 14 stycken nu. Snart klart hehe

2009-01-27 @ 16:36:29
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: åsa

HEJ

grattos Per på 27 år

Rebecka är söt nu

hoppas att hon går snart

KRAM/ÅSA

2009-01-27 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0