Glömska Stina!!

Måste bara börja detta inlägg med att berätta att jag glömde gratta min egen far på hans 60 års dag, fy skäms på mig :-)

♥♥GRATTIS PAPPA I EFTERSKOTT, VI SES PÅ LÖRDAG!!!♥♥




Jag var och hälsade på Sara och lilla Holly i onsdags, vi hade det riktigt trevligt, blev bjuden på lunch och barnen lekte och sovde i mellan åt :-) Självklart togs de lite foton, här kommer några stycken:









Idag hade jag Gabban och lille Harry på besök på förmiddagen,sedan bar de av till jobbet. Har jobbat 15-20 idag, riktigt roligt :-) Ska börja jobba halvtid from 2/3 sedan heltid from 27/3. Känns riktigt spännande, måste bara släppa mitt kontroll behov om hemmet och lillgumman :-) Måste bara berätta att lillgumman är såå duktig, nu kan hon sätta sig upp utan hjälp :-) Hon har också börjat "krypa" sedan jag slutade ha henne i gåstolen.
Här kommer lite bilder på Rebban och Harry:







Ta hand om er!!!
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0