Veckan & Helgen...

Veckan som gått har bara sprungit iväg. Måndag jobbade jag hela kvällen, väldigt trevligt. Tisdagen for hela familjen och hälsade på de nya tillskottet i familjen Burman/Lestander. Deras nya lilla dotter va jättesöt, kan inte fatta att Rebban har varit så liten, tänk att man kan glömma så fort :-)


Nova, lilltjejen, Rebban


Lillasyster & Storasyster



Onsdagen blev en hemmadag med städ och tvätt på schemat, inte de roligaste men tyvärr ett måste när solen lyser in och man ser allt damm :-) På eftermiddagen for jag och Rebban och hälsade på Gabban, alltid mysigt med en kopp kaffe i trevligt sällskap :-)
Torsdagen var jag och hälsade på Helena. Hon bjöd på riktigt gofika, åt min första semla för i år :-) Oj va stora våra små bebisar börjar bli. Snart fyller de ju 1 år!!!


Första gången de möts :-) 27/5-08. Från vänster: Charlie, Rebban, Holly och lilla Oliver.


Alla gillar toan :-)

 
Sara & Holly                      Oliver & Rebban


Försök till gruppbild :-) Börjar vara svårt :-)

Före vi for iväg till Helena, lyckades lillan få sin allra första fläskläpp stackarn, men som tur va la den sig snabbt :-)


Syns de att jag e svullen?! :-)

Fredagen var jag en sväng till stan på dagen, sedan på kvällen for vi och uppvaktade Rebban´s faster Åsa. Där blev de kaffe, tårta och en massa surr. Egentligen fyller hon år på alla ♥-dag, men vi uppvaktade henne dan före istället.
Ett stort grattis igen till Åsa!!
Lördagen var de som sagt alla ♥-dag. De va en riktigt mysig hemmadag. På dagen passade vi på att vara ute i de sköna vädret en stund.










"Mamma jag fryser :-)"

Sedan på kvällen lagade vi en god middag tillsammans och såg mellon. Plus att Rebban gjorde premiär sittningen på pottan :-)

   

Idag blir Rebban hela 11 månader, usch va tiden gått fort.


Rebban 3 veckor


Rebban idag :-)

Rebecka har blivit riktigt duktig på att "hoppa" omkring på rumpan, nu hinner man inte med :-) Hon är så söt när hon studsar omkring och säger, tack tack :-)

Idag har vi också varit och uppvaktat Rebban´s farmor som fyller år imorgon. Vi blev bjudna på kaffe, tårta och god mat+ trevligt sällskap :-) Medans vi var i Myckle passade jag på att sola i solariumet de har på kvartersgården, gud så skönt och behövligt de va :-) 



Rebecka busade så mycket med farfar att en liten bula kom till, men de stoppade inte en toppenkväll med farfar´s. :-)

Hoppas alla har haft en trevlig vecka och alla ♥-dag!! Ha de bra tills nästa gång!!




KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0