Februari

Februari är här, oj vad månaderna springer iväg. Sista månaden att vara hemma och mysa med lillan, sedan börjar allvaret :-)
Helgen har varit jättetrevlig, fredagen var en riktig mysdag. For till stan, shoppade, lagade mat och mös i soffan :-) Lördagen begav vi oss till Bygdsiljum, min pappa har ju som sagt fyllt 60, så vi skulle uppvakta honom. Pappa blev jättenöjd med pressisarna och vi fikade och käkade gott. Lillan sovde bara 20 minuter på hela dagen, hon slocknade direkt hon satt sig i bilen :-) Innan vi begav oss hemmåt, stannade vi av hemma hos brorsan, han har byggt ett biorum, självklart var jag tvungen att inspektera :-) Jäklars va snyggt de blev, man blev som sugen själv :-) Nu väntar vi bara på inbjudan till biokväll!!!

 Finkädd för morfar :-)

 Lillan och födelsedagsbarnet :-)

 Ronja va med på ett hörn.

 Lillan och broder.

Söndagen var vi och handlade på solbacken, sedan blev vi bjuden på middag i Myckle. Lillan fick mysa med farmor och farfar och leka med sin roliga låda med leksaker :-)



 Snacka om vig :-)

Efter middag och surr hos Rebban´s farmor och farfar, for vi till lilla Tim i Kåge, som blev hela 3 år den 1/2 :-) Där blev det mera kaffe och en massa surr. Lilla Tim var så nöjd med sin dag :-) Tyvärr glömde jag ta kort :-(



Idag har jag inte gjort särskilt mycket, självklart var vi ut i det otroligt vackra vädret, men de är typ de ända vettiga jag gjort idag :-) Är så himla trött nu för tiden, behöver nog mera sol :-) Hoppas att det blir fler sådana dagar som vi haft idag.









Per jobbar ju eftermiddag i veckan, så jag och Rebban har varit själva ikväll, vi har busat och myst i soffan. Lillan vill inte riktigt sova på dagarna, idag har hon bara sovit 45 minuter på hela dagen. Så efter lite bus, så nattade jag stumpan klockan 19.00, och nu sover hon för fulla muggar.



Själv ska jag krypa upp i soffan och vänta på att Lipstick Jungle ska börja, sedan blir de sängen :-) Ha de underbart allihopa!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur mycket ska du jobba då du börjar om?!



Allt bra annars? Här är det finfint.

2009-02-04 @ 12:17:42
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0