Fin dag...

Har varit och lämnat lillan på dagis för en timme sedan, första riktiga dagen :-) Efter det har jag hunnit städa undan, byta sängkläder, starta en tvätt, baka två sorters kakor, fikat smörgåstårta från igår :-) man e fruktansvärt effektiv när lillan är borta :-) Börjar jobba klockan 12 idag känns helt okej. Idag fick jag koden till min fotobok som är gratis, så ikväll ska jag sätta mig och jobba med den :-) Igår hade vi främmande hela kvällen, jag fyllde nämligen år igår :-) blev stora damen!!
Nu ska jag piffa till mig lite och slappa i soffan en stund innan jag ska åka iväg till jobbet!!



KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till dig i efterskott!!! Skönt att ha fler som e lika gammal eller ska ja säga ung... ;) Allt bra med familjen? Kram

2009-08-25 @ 22:19:34
Postat av: Emma

Oj grattis i efterskott vännen!! Kram kram

2009-08-25 @ 22:20:08
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Hur går det med jobb och dagis och allting? Kram

2009-09-02 @ 21:53:21
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma



Vad skönt att det går så bra på dagis, då gör det ju inte lika ont i mammahjärtat att lämna på morgonen! Håller med om att det är trist att man nästan aldrig hinner träffa lillgull, däremot vänjer man sig efter ett tag. Även fast det är lika tråkigt så försvinner klumpen i magen litegrann efter ett tag. Haha det är lustigt med vagnsovningen men dom har andra vanor på dagis och så ser hon väl att alla andra barnen sover i vagnen. Ja det är otroligt! Men skönt för er :-)



Med oss är det bara bra. Jag gör sista arbetsdagen nu innan helg, såå härligt!

2009-09-03 @ 10:43:26
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0