Sova :-)

Borde egentligen ligga i sängen och sussa, men är för uppe i varv för de :-) Påskveckan är inledd, men vi har inte hunnit planera så mycket, Per ska hjälpa en kompis med en massa eljobb så jag funderar på att hälsa på mina kära föräldrar på fredag. Sedan ska de väl hinnas äta en massa påskgodis och förhoppningsvis se en och annan påskkärring :-) Var ledig i tisdag´s och passade på att hälsa på Linnea, Nova och lilla Izabelle. De va länge sedan vi sågs och de va jättetrevligt att surra bort några timmar. De är så sött att se småtjejorna leka med varandra, nu när Rebban börjat gå så är de inte så stor skillnad mellan dem. Självklart va jag tvungen att få mysa med söta Izabelle, hon har hunnit bli så stor sedan jag såg henne sist, fick flera leenden av henne och hjärtat smälte direkt :-)
Här kommer lite bilder på småtjejorna:



  





Idag har jag jobbat och kvällen gick i bullarnas tecken, jag har lovat att ge lite bullar till Rebban´s farbror som fyller år på måndag, så jag passade på att baka ikväll och jag fick baksällskap av Monkan och pojkarna så de va riktigt skoj. Nu ska jag försöka pallra mig i säng och sova lite, i morgon är de jobbardag igen. 

Självklart vill jag önska alla en GLAD PÅSK!!! Hoppas ni får de toppen och äter en massa gomat och godis :-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0