Halva veckan gått..

tiden rusar bara iväg :-) nu har vi hunnit få våra vitvaror, kyl, frys, inbyggd micro, diskmaskin, ugn och häll. De är superfina :-) jag är jättenöjd.
I måndags kom Sara från familjegruppen och hälsade på med lilla Holly. De va riktigt trevligt att surra bort några timmar.
Självklart togs de kort, här kommer några:

 Här är lilla Holly





 Rebecka & Sara



 Holly & Rebecka

 Lekdags :-)

I tisdag´s kom stommarna till köket och nästa fredag börjar dom sätta upp mitt efterlängtade kök :-) oj så roligt de ska bli, håller på att längta ihjäl mig. Bara en vecka kvar snart :-)

Rebecka har sovit dåligt i två nätter nu, förstår inte riktigt om de är tänder på gång eller om hon håller på att bli förkyld.
Tycker synd om lillhjärtat. De är så hemskt att inte veta varför de är ledsna. :-( förhoppningsvis blir de bättre snart.
Såhär söt är hon iaf när hon vaknar efter förmiddags luren :



Idag har jag inte gjort många knop, de har ju varit så otroligt tråkigt väder. Man får hoppas att de blir bättre snart. Men som sagt hösten är här. Måste försöka hitta vinterkläder till lillgumman.
Lämnar er för kvällen, tror lillan vaknade till nu. Sov gott allihopa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Så kul med köket, säg till då det är klart så måste jag ju få komma och dregla!! :-) Det börjar verkligen vara på tiden att jag kommer och hälsar på dig :-)

2008-09-05 @ 12:59:25
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0