babyproffsen..

.. har inte skrivit på några dagar, ska försöka sammanfatta vad som gjorts :-) Fredagen var jag och Linnea på stan, var ju tvungen att kolla in den nya affären här i stan, babyproffsen. De är riktigt roligt att de kommer en affär som kan konkurrera med barnens hus. Väl där hittade jag lite smått å gott, behövde lite matskålar och skedar. Sedan drog vi vidare på stan och inhandlade lite barnkläder samt tog en fika på wayne´s. Hittade en klänning och strumpbyxor samt en mössa till lillgumman :-) Följde Linnea hem och fikade en massa gofika som hon bakat  *de va supergott Linnea, Tack*
Självklart togs de lite bilder på underverken, här kommer några:











Fredags kvällen blev lugn, Rebbans farmor och farfar kom och hälsade på. De hade köpt en jättefin sommarklänning på Kreta som lillan kan ha nästa sommar, och en jättefin badhanduk. De hade också köpt en parfym till mig *tack så mycket Birgitta & Sören*
På lördagen steg vi upp tidigt och klädde på oss ordentligt och begav oss till stugan, här kommer höstbilder från Kattis:







 Nya mössan :-)



 Vägen ner till våran stuga















På vägen hem körde vi förbi medle och köpte pizza, de gör pizzan i vedeldan stenugn. Den smakade helt ok. Sedan blev de kaffe i myckle och mysa i soffan hemma.
Söndagen var bara en hemmadag, Sören var här och hjälpte Per med ventilationen och jag sprang och jagade frigolit som blåst ut över hela kvarteret :-) de va riktiga orkanvindar :-)
Idag har jag varit i stan och hälsat på min kära syster, tog med henne till barnens hus och köpte en ny bilstol till lillan, de hade ett kampanj erbjudande, snart har ju babyskyddet blivit för litet :-( sedan for vi och köpte mat på lilla kina, supergott!! Tack för en underbart trevlig dag syrran, de måste vi göra om snart :-)
Nä, nu ska jag vandra till sängen. Känner att John Blund snart kommer på besök. Sov gott allesamman!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0