Update..

här hemma har de inte hänt så mycket. Lillan är fortfarande lite förkyld, men är på bättringsvägen :-)
Emma och lilla Knut från Kåge var förbi i tisdag´s, riktigt trevligt att träffas och surra bort en stund. På kvällen for jag förbi Gabban och lilla Harry och stora Gustav :-) De håller på att flytta förfullt, har köpt sig ett hus i Tällåsen. Ska bli kul att fara och hälsa på där när de kommit till rätta. Helgen ser ut att bli riktigt lugn, men de känns verkligen skönt att bara få ta en hemma helg :-) Tidigare i veckan skrämde Rebban mig riktigt ordentligt, hon sprang som vanligt runt i gåstolen och jag var på toa, plötsligt hörde jag en smäll och detta fann jag när jag tittade in i vardagsrummet:



 
Nu måste man passa henne hela tiden, hon har helt plötsligt fått vääääldigt långa armar :-)
Ha en underbar helg allihopa, de ska vi ha!!



KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe. Go go Rebban!

2008-10-25 @ 20:32:10
Postat av: Anonym

Bra jobbat Rebban, håll din mor sysselsatt

2008-10-25 @ 21:44:55
Postat av: Emma

Hihi Rebecka kommer att bli en busunge ;-)



Du har en utmaning att hämta på min blogg!



Ska du med på öppna på tisdag förresten?

2008-10-26 @ 22:41:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja du har rätt, det är ju bara tisdag :-) tack för påminnelsen

2008-10-28 @ 14:15:58
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0