ojdå...

.. nu var de längesedan jag skrev något här :-) måste skärpa mig. Har haft lite fullt upp och när lillan somnat för kvällen har man själv varit för trött för att blogga :-)
Vi har hunnit med lite grejor under dessa veckor, hjälp några vänner att flytta från stan till Kåge, jobbat här hemma, umgåtts med vänner och en tripp till Ikea :-)
Har också haft mammaträff hemma hos mig. De va riktigt trevligt. Alltid kul att ses och surra ett tag :-)
Här kommer bilder på underverken:

 Rebecka, Oliver, Holly



 Slagsmål :-)

 Oliver

 Holly

Handlade lite smått och gott på Ikea till köket, samt blomranka till väggen blev jättenöjd :-)
 Min fina blomranka :-)

 Mitt nya uppläggningsfat

 Lillan blir bara större och större :-) Imorgon blir hon sju månader, känns som jag nyss fick henne.
Här kommer lite bilder på min lilla älskling:





 Lillans nya favvoleksak, tandborsten :-) bra att hon gillar den, snart ska hon väl få en tandsing :-)




Sköt om er!! Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Rebban är lika söt som vanligt :-) Och vad fint det blev med blomman, supersnyggt!



Vad kul att era vänner har valt Kåge :-) Vart i Kåge har dom flyttat?



Hoppas allt är bra med er! Kramis

2008-10-15 @ 19:52:53
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att dom trivs, jag känner dem som bodde på båtgränd 2 förut. Jag tycker huset är superfint!



Här rullar det väl på i sakta mak. Daniel jobbar febrilt med garaget, men tyvärr har vi upptäckt en vattenskada i tvättstugan också vilket inte kunde komma mer olämpligt :-/ Nåväl.. det är sånt man får räkna med då man har hus..



När ska vi få tummen ur och ses då? :-)



2008-10-18 @ 10:39:47
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0