Veckan som gått...

har jag haft riktigt fullt upp :-) i måndags var jag till Emma på me&i party, men tyvärr hittade jag inget som föll mig i smaken, men de va riktigt trevligt att få komma och se deras kläder, har aldrig varit på något me&i party tidigare. De är väl som med ikea, första gången man var dit köpte man nästan inget, senare har de bara blivit dyrare och dyrare :-)
Tisdagen fick jag besök av Gabban och lilla Harry. Då blev de kort tagning som vanligt :-) Här kommer några bilder:

 Harry provar Rebban´s gåstol.



 Goskitarna :-)

Onsdagen var jag in till stan och hälsade på jobbet, riktigt roligt att träffa alla jobbarkompisar. De var då som vanligt där, förrutom att vi fått 2 stycken nya som flyttat in. Lämmnade sedan lillgumman hos farmor och farfar så vi kunde måla taklisterna.
Torsdagen blev det en till stad´s tripp, Rebecka behövde lite nya kläder. Får in med Gabban och Harry klockan 10 på morgonen och var hemma 15.00 :-) Riktigt roligt och jag hittade jättefina kläder åt lillan.

 Här är ett set. Bruna byxor och body till.

 Här är ett till set.
Köpte också två till bodysar som matchar till byxorna. Riktigt fina.
Gabban hittade ett partylinne till sig själv och lite kläder till Harry.
Fredagen blev det staden igen, jag skulle in och klippa mig med Monkan. Jag blev riktigt nöjd med resultatet, samtidigt noppade jag ögonbrynen. De är så skönt när andra gör de och de blir sååå snyggt. :-) På kvällen fick lillrebban bada, de tycker hon om:







Lördagen var de utgång med tjejerna. Vi hade riktigt riktigt roligt. Käkade först en underbart god lövbiff´s paj, sallad och dressing. Sedan drack vi massa gott och surrade. Gick ut på station 8 och de va längesedan man var där, de va väldigt trevligt, bra med folk och helt ok musik. Riktigt roligt att få dansa igen :-) Tyvärr får ni inga bilder från detta pga att jag glömde bort att jag faktiskt hade med mig kameran :-)
Ps: Jag mår fruktansvärt bra idag :-) och de känns skönt.

Nu ska jag gå och hjälpa sambon att städa upp i garaget, våra vitvaror kommer i morgon, så de måste få plats därinne
:-) Nu är de inte länge kvar innan hela köket är på plats *jihoo* Sköt om er. De ska jag göra!! Kramar
Här kommer lite Rebecka bilder:












Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara bilder, lillan är ju så söt! och vad snygg du blev i håret!

2008-09-01 @ 10:48:28
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0