Mammaträff..

Redan har halva veckan gått, vi har hunnit med rätt mycket. Fått upp easy cover spaklat, slipat och donat. Allting är klart inför fredagen då tapeterna kommer på plats :-) oj så roligt.  I tisdag´s träffades några av mammorna från föräldragruppen hemma hos Sara. De va riktigt trevligt att surra bort några timmar, och se hur stora alla barnen blivit :-) oj va tiden går fort.


Här är en bild från första gången vi träffades 27/5
Från vänster: Charlie, Rebecka, Holly och Oliver.


Och här är en bild från i tisdag´s :-)
Från vänster: Holly, Oliver och Rebecka

Holly och Rebecka är nästan sammålder, Holly är 5 dagar äldre än Rebban. Oliver blev 3 månader i måndag´s.
Tyvärr kunde inte AnnaCaritha komma med lilla Charlie.

Lillan var riktigt trött i eftermiddags, la henne för eftermiddagsluren vid 15 och var tvungen att väcka henne klockan 18.20!!!! Fatta va länge hon sov :-) Sedan fick hon prova banan gröt och de blev poppis de :-)


 

Hon somnade för natten 20.30 och jag fick hem sambon redan klockan 21 ikväll, trevligt :-) Men tyvärr sitter han och ser fotboll (jag är inte sååå intresserad av de så jag hammnade här) Jag har faktiskt varit duktig och baka thekakor idag och bountykaka. Blev riktigt smarrigt.
Imorgon kommer Monkan hit och vi ska baka bullar m.m vi fyller ju år snart :-) Monkan den 22/8 och jag den 24/8 så då måste man ju ha lite gofika hemma.

Ska gå och ta hand om tvätten! Sköt om er. Här kommer några bilder på mamma och dotter.




Kolla in Rebban´s min :-)




Kommentarer
Postat av: Emma

Holly bor ju bara en bit ifrån oss :-) Vad söta dom är, dom små liven!



Här har du en till som snart fyller år, jag fyller den 27:e. Bakar du lite bullar åt mig också? :-)

2008-08-21 @ 07:25:37
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Mammans min då :-D

2008-08-22 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0