GRATTIS!!

Grattis lillgumman, idag fyller du 5 månader :-) usch va tiden går fort känns som att de va nyss du kom till världen.

Vi älskar dig av hela våra ♥!!




Rebecka endast 3 dagar gammal


Rebecka 5 månader

Var på bvc igår och vägde och mätte gumman.
Vikt: 7185gram
Längd: 64,5 cm

Måste få skryta lite, lillan har ju alltid somnat i min famn, men Gunilla på bvc tyckte att jag skulle testa att lägga henne i sin egen säng efter hon ätit klart för kvällen, och jag förberedde mig på ett jätteliv och en jätteledsen Rebecka, men jag behövde bara gå in till henne 3 gånger och ge henne tutten och prata lite med henne :-) Oj så duktig hon är ♥
Nu har hon nyss ätit lunch, kyckling och pasta, och har somnat i sin egen säng!!

Sköt om er!! Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :-) Vad skoj att du skaffat blogg

2008-08-16 @ 09:12:36
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0